Aftellen - Reisverslag uit Évora, Portugal van Stef Jansen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Évora, Portugal van Stef Jansen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Stef Jansen

Blijf op de hoogte en volg Stef

10 Augustus 2017 | Portugal, Évora

Hallotjes,

Dit is alweer mijn laatste week stage in Portugal. De tijd is hard gegaan, voor mijn gevoel is die voorbij gevlogen. De antibiotica heeft goed geholpen, mijn been is weer zo goed als daarvoor.

Vorige week ben ik samen met Ruben nog een hele week bezig geweest met het melken van de koeien. Dit verliep heel goed en we raakten er lekker aan gewend en toen waren de twee weken alweer voorbij. De vaste melkers hebben de taak weer overgenomen en ik heb ze niet horen klagen over achterstallig onderhoud. Niks op aan te merken dus.

Deze week houd ik me weer bezig met de bouwwerkzaamheden. We zijn bezig met een nieuwe sleufsilo, omdat de nieuwe mais anders niet allemaal opgeslagen kan worden. Deze is nu over de helft klaar.
Daarnaast is de nieuwe groep voor de melkkoeien zo goed als af. De hekken zijn gemonteerd, de drinkbakken lopen vol water en vandaag is de afrastering gemaakt om de koeien van een uitloop te voorzien. Ik denk dat ik de koeien binnen een paar dagen hier wel zie lopen, anders moet het raar lopen.

Na deze week zal ik nog een weekje met Valerie in Lissabon doorbrengen. Dat zal ook fantastisch zijn, en zeker ook relaxed.

Ik spreek jullie later,

  • 11 Augustus 2017 - 11:48

    Tante Betsy:

    Stef ik vind het heel leuk dat ook ik jou verslag kan lezen. ik blijf graag op de hoogte van de bezigheden van de familie en ik vond het interessant hoe dat het gaat in een ander land .Nog een fijne vakantie en goede reis terug.
    groetjes tante Betsy van jou mam

  • 11 Augustus 2017 - 16:17

    Stef Jansen:

    Dankuwel tante Betsy

  • 12 Augustus 2017 - 15:48

    Elly Kouwenberg :

    Nog veel plezier en geniet van je vakantie.

    Gr Elly

  • 12 Augustus 2017 - 20:07

    Stef Jansen:

    Dankjewel Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Évora

Mijn eerste reis

Buitenland stage in Portugal

Recente Reisverslagen:

05 September 2017

Home sweet home

10 Augustus 2017

Aftellen

31 Juli 2017

Eat sleep milk repeat

21 Juli 2017

Sportief pookje

13 Juli 2017

Àgua de rot
Stef

In deze reis blog kunt u lezen over mijn buitenlandstage in Portugal. Ik ben Stef Jansen, 20 jaar en studeer in Dronten. Thuis, in Ossenisse, hebben we een melkveebedrijf.

Actief sinds 27 Juni 2017
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 6886

Voorgaande reizen:

29 Juni 2017 - 20 Augustus 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: